Nem csömörlöttem meg a hátsókerékhajtású autóktól, de Kovács Szabi barátom tervét eleve kihívásnak vettem. A világ egyik leggyorsabb elsőkerekes Fordja szívesen látott vendég a garázsban, ráadásul így én is hozzátehetek picit a sikeréhez.
Az autó az évek folyamán többször is átalakult, előbb erősebb motort, aztán nagyobbat is kapott, így került bele a mondeoból származó Zetec 16v. Persze ez már igencsak távol áll a széria motortól, ahogy maga az autó is egyre távolodik. Tavaly kapott bukócsövet, idén pedig egy vázszerkezetű orr részt egy üvegszálas burkolattal. Aki nem "szakértő", talán fel sem ismerné, hogy ez egy Fiesta. A kocsi hátulja azonban szinte érintetlen volt, a rugóstagokon és kerekeken kívül mindössze egy kis könnyítés. Most viszont adunk a formának, illetve elveszünk belőle. A külső burkolaton belül az autó megszűnik és egy csőváz adja a merevséget és biztonságot. Súlyban túl sok eredménye nem lesz, de ezen a szinten a kevés is elég, másrészt így kaphat egy megtámasztást az autó a farához.
Ezen dolgozom a napokban, csak közben a hegesztőgép megint rakoncátlankodik. Szépen hegeszt, szeretem, de most épp a gázt engedi extra sebességgel. Amúgy elromlott a hűtése, ezért csupasz, nem érintkezik rendesen az állítólag új munkakábel, stb stb. Erre a gépre ráhibáztam, de majd megoldódik ez is. Kedves olvasó, ha TE épp egy hegesztéstechnikai üzletben dolgozol és látsz fantáziát a munkáimban, annyira hogy szponzorálnál is egy komolyabb géppel, nagyon hálás lennék, ha megkeresnél. Köszönöm.
...vissza a bányába...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Z0tya 2009.10.15. 12:36:37