HDO azaz Hungarian Drift Open, Nyílt Magyar Driftbajnokság vagy Bajnokság, de ahogy ez lenni szokott, angolul valahogy jobban hangzanak a rövidítések.
Nem tudjuk a legelején kezdeni, mert az valahova a hét elejébe nyúlik vissza vagy még korábbra. Jó és rossz hírek vegyesen jöttek, Attisnak korábban megállt az AC-ja, Vikidee-nek nem készült el a csövezése (és ezt most úgy írtam, mintha nem rajtam múlott volna:)) Jatisnak Z0tyának nem készült el a kocsija, KarCsigának betegeskedik, Hferiék épp beköltöznek álmaik otthonába, Ádi pedig inkább a kocsi feljavítására költi a hétvége tetemes költségeit. Ellenben villámcsapásként ért a hír, hogy jönnek a Zentai fiúk és az utolsó napok egyikén Levoék is beneveztek.
Így azért mégiscsak kellemes létszámmal tud felvonulni a Driftgarázs Sportegyesület az évad első versenyére. A munkák nyakig állnak a kertben, Jatissal minden napot végigmelóztunk, ők a pénzes munkákon, én a versenyautókon de így is maradt sokminden az utolsó napokra. Plusz mi barmok -vagy legalábbis én és Jatis magammal rántottam- bevállaltuk, hogy segítünk a pálya építésében is. A "majdnemkész" kocsikat a garázsban hagyva csütörtök délben elmentünk a Pesti útra, ahonnan az MDSZ kordonokat, kerítésrendszert bérelt. Többszáz kerítéselem és talpfa felrakodása 2 emberre, "állat"!
Nem is volt kérdés, hogy esélyünk sincs kézzel felpakolni, azonnal megegyeztem a telep egyik targoncásával a folyamatok felgyorsítása végett. Így mindössze az utolsó traktust kellett kézzel pakoljuk és röpke 3 óra alatt végeztünk is! A kamion elindult a tököli reptérre, mi meg gyorsan a Púposért Horváth Karcsibához és akkor még nem is sejtettük, mennyire fog kelleni a Transit az építéshez.
18 órára értünk le az aszfaltra, addigra a srácok már megkezdték a lerakodást és a dolog egészen gyorsnak tűnt. Közben közösen továbbfejlesztettük a pakolási technikát, így minden egyből a helyére is került, azonban a terület nagysága és plusz tennivalók miatt mi Jatissal így is 11óráig, Lukács Daniék pedig éjfél utánig maradtak a pályán!!!
Jatist hazadobtam, közben Levi (Orsi hugának párja, valamint MDSZ Sportbíró) elkezdte összerakni a Skyline-t, ami cafatokban hevert a műhelyben. Amikor hazaértem, már "csak" az üléseket, öveket és a műszerfalat kellett lecsavarozni, pár dolgot ideiglenesen rögzíteni és a Nissan RTR (versenykész) lett. Mondom, szeretjük az angol rövidítéseket :D
Valamikor hajnali 1 körül ágyba is kerültem, szunya reggel 5-ig.
folytköv
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
crix 2009.05.07. 20:30:06