Nos Laci ott hagyta abba a történteket, hogy bekerült a futómű, és a kézi, innen venném is át a stafétabotot.
Megoldottak a problémák, fogott a fék, kicsit könnyítettünk, kicsit javítgattunk, de legfőképpen készültünk a télre :) Kisebb harci sérülésekkel, de túléltünk, és remekül szerepelt a kocsi a hegyen :) Igaz jövőre valami normálisabb gumit kell szereznem mindenképpen. Ezen kívül minden rendben volt a kocsival.
Voltam pár FRT futamon is a kocsival, és az utolsónál már kezdett gyanús lenni, hogy gyengül a kocsi. De akkor még nem vettem komolyan a dolgot, biztos voltam benne, hogy csak kezdem megszokni a "bődületes" erőt. Később kiderült, sajnos jól éreztem a dolgot..
Azonban ettől függetlenül próbálgattam a kocsit, próbáltam minél messzebbről, és minél nagyobb sebességgel megindítani a kocsit. Sikerült is, többször a fűbe is leért a hátsó kerék, de hát ez így van rendjén. Íme egy kép, amit egy kedves ismerősöm készített, mondta, hogy nagyon megijedt, azért ilyen remegős a kép:)
Egy szép napon kilátogattam Kiskunlacházára, ahol drift edzés folyt, és bár az edzés előtti napokban a pályarajzot elnézve, és pár emberrel konzultálva arra jutottam, hogy esélyem sem lesz a (valaha) 120 lóerős autóval összefűzni, azért kimegyünk szenvedni, lesz ami lesz. Sok kis gumival készültem, és sikerült azért egy-kétszer lerajzolni a pályát, természetesen csak úgy, hogy a megindítási zóna után jó 10-15 méterrel rúgtam rá a kuplungra, különben nem lett volna elég lendület, hogy végigjussak. Így sikerült nagyjából 10 kört lerajzolni, több kevesebb sikerrel. Azonban az egyik kör végén, megszólalt az a bizonyos harkály... Pályáról le, boxba nézem az olajat, hát nem éri el a pálca alját (pedig reggel a minimum és a maximum között volt az olaj), kaptam 1 liter olajat, ráborítottam, és még így is csak a minimumot nyaldosta az olajszint. Szóval valahova eltűnt egy rakás olaj, és bizony ellibbent az olaj valahol a pályán és jó csapágyasra vertem a motort. Sebaj, a drift garázs "központig" még hűségesen elcipelt a járgány, de itt már tudtuk,hogy mi fog következni....
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.