driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2012.06.30. 11:06 Mancs_

projekt: Mancs - Ősz-tél

Nos Laci ott hagyta abba a történteket, hogy bekerült a futómű, és a kézi, innen venném is át a stafétabotot.


Megoldottak a problémák, fogott a fék, kicsit könnyítettünk, kicsit javítgattunk, de legfőképpen készültünk a télre :) Kisebb harci sérülésekkel, de túléltünk, és remekül szerepelt a kocsi a hegyen :) Igaz jövőre valami normálisabb gumit kell szereznem mindenképpen. Ezen kívül minden rendben volt a kocsival.

ho1.jpgho2.jpg

Voltam pár FRT futamon is a kocsival, és az utolsónál már kezdett gyanús lenni, hogy gyengül a kocsi. De akkor még nem vettem komolyan a dolgot, biztos voltam benne, hogy csak kezdem megszokni a "bődületes" erőt. Később kiderült, sajnos jól éreztem a dolgot..

1.jpg2.jpg

Azonban ettől függetlenül próbálgattam a kocsit, próbáltam minél messzebbről, és minél nagyobb sebességgel megindítani a kocsit. Sikerült is, többször a fűbe is leért a hátsó kerék, de hát ez így van rendjén. Íme egy kép, amit egy kedves ismerősöm készített, mondta, hogy nagyon megijedt, azért ilyen remegős a kép:)

3.JPG

Egy szép napon kilátogattam Kiskunlacházára, ahol drift edzés folyt, és bár az edzés előtti napokban a pályarajzot elnézve, és pár emberrel konzultálva arra jutottam, hogy esélyem sem lesz a (valaha) 120 lóerős autóval összefűzni, azért kimegyünk szenvedni, lesz ami lesz. Sok kis gumival készültem, és sikerült azért egy-kétszer lerajzolni a pályát, természetesen csak úgy, hogy a megindítási zóna után jó 10-15 méterrel rúgtam rá a kuplungra, különben nem lett volna elég lendület, hogy végigjussak. Így sikerült nagyjából 10 kört lerajzolni, több kevesebb sikerrel. Azonban az egyik kör végén, megszólalt az a bizonyos harkály... Pályáról le, boxba nézem az olajat, hát nem éri el a pálca alját (pedig reggel a minimum és a maximum között volt az olaj), kaptam 1 liter olajat, ráborítottam, és még így is csak a minimumot nyaldosta az olajszint. Szóval valahova eltűnt egy rakás olaj, és bizony ellibbent az olaj valahol a pályán és jó csapágyasra vertem a motort. Sebaj, a drift garázs "központig" még hűségesen elcipelt a járgány, de itt már tudtuk,hogy mi fog következni....

4.jpg5.jpg

Folyt. Köv.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés általános mancs sierra drift általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr544620472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása