driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2012.03.04. 10:05 hferi

A Szombat esti láztól a Tokyo driftig III. rész

Mint látjátok a történet folytatását/befejezését most sem kapkodtam el, de az előző rész óta sok eseményen vettem részt, és otthon sem unatkoztam! Jöjjön hát a 2009-es esztendő, melynek gumifüstös beszámolóiban egyre több helyen szerepeltem (itt itt itt és itt), így most csak azokra a dolgokra koncentrálok, ami esetleg ezekből kimaradhatott. Nem húzhatom tovább az időt, mert a tennivaló egyre több, és nem emlékiratok megírására, hanem naprakész cikkek publikálására való ez a blog...bár egy szavatok se lehet, sebességem kétszeresére nőtt 1 cikk / 2 évről 1/1-es lett a mutatóm! :-)

Év elején meghoztuk a döntést, a piros-fehér sierra 24V-s szivet kap. Szépen sorjában összeszedtem a szükséges alkatrészeket, Beta Balázs pedig elkezdte összerakni a nála levő motort, hogy beszerelhető állapotban vehessem meg tőle.

Hogy tovább javuljon az aranybarna Sierra súly/lóerő aránya, előkotortuk az első műanyag motorháztető "haverját" a sötétkék cosworth műanyag csomagtértetőt, melyet gyorsan lelocsoltunk fehérre, hogy ne rontsa az autó összképét. A 3,92-es difi helyére pedig beszereltünk egy 4,27-eset remélve, hogy így már 3.-ban is megőrzi az autó a driftelési képességét. Mint ahogyan az alábbi video bizonyítja, ez sikerült is: 

A IV. Ford Majális ismét remek lehetőség volt a gyakorlásra, és az esős időjárás is kedvezett nekem, mert a 2.0 DOHC lóerő hátránya nem volt érezhető a csúszós aszfalton. Az eseményt megelőzte egy gyors költözés; a szoba konyhát 3 szobára cseréltük. Ennek örömére kis családomat is kicsábítottam, de Erika annyira nem élvezte a körözgetést és ez nem is volt csoda...később kiderült, hogy már akkor útban volt Veronika testvérkéje, a kis trónörökös ;-)

Ebben az időszakban egyre több ismerősöm kapott kedvet ahhoz, hogy a Sierrát ők is kipróbálják.   Megszerveztünk hát újra egy kis mókázást az Euroringen, és hogy ne szakadjunk el teljesen a gyökerektől, kivittük magunkkal az aranybarna "profi" gép mellé kék testvérét egy szál kagylóüléssel, 4 pontos övvel és hegesztett difivel. Pont úgy, ahogy azt az aranybarnával elkezdtük.

Mindenki mosolyogva szállt ki az autókból, akár a jobb- akár a bal oldalon ült a körözgetés alatt.

Természetesen a műhelyben sem állt meg a munka, bekerült az új erőforrás a MarkOne-ba, Bogyó bekötötte az elektronikát, és 2009 június 30-án feldobbant az új szív:

 

Bizsergető volt hallgatni a hangját és már nagyon vártam a lehetőséget, hogy pályán is kipróbálhassam! Ahogy azt korábban Leslie már megírta (lásd 4. "itt" link fent), ez nem sikerült túl jól...vettünk egy nagy levegőt és kezdtük elölről a 24V projektet, "kissé" nagyobb körültekintéssel, mint eddig. Itt egy kicsit elgondolkodtam, mert ha jól emlékszem, nem volt több esemény 2009-ben, legalábbis amin részt vettem volna. Szóval egy felemás szezon után újra szögre akasztottam a bukósisakot, hogy jövőre újra nekiveselkedjek, remélhetőleg már egy kicsit több lóerővel. Mert igen, eljutottam odáig, és ez nagy boldogsággal töltött el, hogy kijelenthettem; igazi drifter lettem, és a továbblépéshez már az autó volt a szűk keresztmetszet. Folyt. köv...

Szólj hozzá!

Címkék: video általános sierra cosworth hferi gymkhana


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr273202522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása